Форма электроннага звароту юрыдычных асоб

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў” ад 18.07.2011 г. №300-З (дзейнічае з 22 студзеня 2012 года) Вы можаце накіраваць сваё электронны зварот кіраўніцтву прадпрыемства. Для гэтага Вы можаце запоўніць наступную форму. Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове

ІНФАРМАЦЫЯ ДЛЯ ЗВЕСТКІ

Электронныя звароты кіраўніцтву БКУП “Парк культуры і адпачынку” размяшчаюцца ў спецыяльнай рубрыцы «Электронны зварот» на афіцыйным сайце БКУП “Парк культуры і адпачынку” ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт.

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» ад 18.07.2011 № 300-З (далей – Закон), (са зменамі і дапаўненнямі, актуальныя з 23 студзеня 2016 г.) электронныя звароты падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, прадугледжаных артыкулам 25 «Разгляд электронных зваротаў» Закона.

Патрабаванні, што прад’яўляюцца да электронных зваротах, устаноўлены пунктам 1, абзацамі другім-чацвёртым пункта 2 альбо абзацамі другім-пятым пункта 3 артыкула 12 Закона (размешчаны ніжэй).

Да электронных зваротах, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Пры незахаванні устаноўленых патрабаванняў, Ваша электроннае зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці ў парадку, устаноўленым пунктам 4 артыкула 15 Закона.

Таксама ў Вашым звароце павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках яго папярэдняга разгляду (калі звяртаўся раней) з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэту інфармацыю.

У выпадку, калі Вы хочаце атрымаць пісьмовы адказ на свой электронны зварот на папяровым носьбіце на Ваш паштовую адрас, Вы павінны паведаміць аб гэтым у сваім электронным звароце.

У выпадку, калі паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар ​​(больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка дзяржаўнага органа альбо асобы, ўпаўнаважанага iм падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.

Дадатковыя дакументы і (або) звесткі (дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, дакументы аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце, неабходна прадстаўляць у форме файлаў, прымацаваных да электроннага звароту.

У адпаведнасці з артыкулам 7 Закона Вы маеце права:

адклікаць сваю электронны зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы пісьмовай заявы або напрамкі заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім было накіравана электронны зварот.

У адпаведнасці з артыкулам 20 Закона Вы маеце права:

абскардзіць ва ўстаноўленым парадку ў вышэйстаячую арганізацыю адказ на Ваш зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці. Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны Вамі ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

Для накіравання Вашага электроннага звароту Вам неабходна запоўніць наступную форму.

Калi вы жадаеце атрымаць пiсьмовы адказ на папяровым носьбiте на Ваш паштовы адрас, Вы павiнны аб гэтым паведамiць у сваiм электронным звароце. Таксама Вы маеце магчымасць задаць пытаннi, прапановы па вакананню адмiнiстрацыйных працэдур i рабоце па заяўнаму прынцыпу «Адно акно».